د ن د ( در بخش د ن د)
 
همه چیز از همه جا
 
 

                                                    به مامانم میگم ناهار چی داریم؟

میگه گشنته؟

میگم دِ نـَـه د میخوام بدونم زن زندگی هستی یا نه

 

##################

 

به مامانم ميگم ميخوام فوتبال ببينم داري چيزي ميبينی؟

ميگه اره

ميگم اين كه پيام بازرگانيه.!!!

ميگه دِ نـَـه دِ شايد بعدش يه چي نشون داد !!!

 

##################

 

خالم زنگ زده میگه میای پیش بچه ها بمونی من دارم میرم بیرون کار دارم میگم دِ نـَـه دِ بچه هات شیطونن من اعصابشونو ندارم میگه باشه عزیزم هرجور راحتی پس من میارمشون اونجا

 

##################

 

بابام میبینه که دارم فیسبوک چک میکنم

میگه : همش تو فیسبوکی با دوستات می فیسبوکی

منم گفتم: پ ن پ من مارک زاکربرگم دارم اوضاع کاربران فیسبوک رو چک میکنم یه وقت کم و کسری نداشته باشن

بابام گفت د ِ نــه دِ اگه تو زاکربرگ بودی پول شارژ ای دی اس ال رو از من نمیگرفتی

من گفتم : شما هم د ن د رو میدونی

گفت: پ ن پ فقط تو میدونی

 

##################

 

رفتیم شمال نشستم کنار دریا 3 تا دختر هی میرن تو آب هی میان از جلوی من میان بیرون ...

بعد 2-3 بار یکیشون گفت اگه ما غرق بشیم میای نجاتمون بدی؟!!!

دِ نـَـه دِ  نجات نداده انگشت کردین چشمم اگه نجاتتون بدم که دیگه ...

 

##################

 

به دوستم این سایت درآمد اینترنتی(همین که لینکش بالا هست)رو معرفی کردم

نزدیک 7-8  تا اس ام اس در بارش چرت و پرت پرسیده

بعد میگه خب حالا دقیق بگو من باید چکارایی بکنم!!!

دِ نـَـه دِ  اینجوری باید یه چیزی بزارم روی درآمد اینترنتیم بدم پول مبایل!!!

 

##################

 

بابام اومده میگه تو اخبار گفته خاویار تقلبی اومده،مواظب باشا.

دِ نـَـه دِ آخه پدره من،من خاویار خورم یا تو یا هفت نسل قبلمون!

 

##################

 

به مامانم میگم سرم درد میکنه,میگه چرا؟میگم شاید تومور مغزی دارم…میگه خفه شو ذلیل مرده,این حرفا چیه میزنی دِ نـَـه دِ منظورش اینه که خدا نکنه عزیزم!!!

 

##################

 

دوستم پریده تو استخر داد میزنه میگه شنا کنم ؟

میگم دِ نـَـه دِ بزار اهنگ تایتانیک بزارم اروم غرق شو…

به راننده تاکسی میگم همین بغلا لطفا ….میگه پیاده میشید ..گفتم

دِ نـَـه دِ شما گازشو بگیر من اجکت می‌کنم

 
عمو زنجیر باف! بعله
زنجیر منو بافتی؟
په نه په!
پشت کوه انداختی؟
دِ نه دِ

با دوستم چایی میخوردیم یهو یه خرمگس افتاد تو چاییش بش گفتم بگیر بندازش تو سطل گفت د نه د می باس هرچی خوردسا برگردو ند تو لیوان
 



بابام اومده میگه تو اخبار گفته خاویار تقلبی اومده،مواظب باشا.
دِ نـَـه دِ آخه پدره من،من خاویار خورم یا تو یا هفت نسل قبلمون!

 
دوستم پریده تو استخر داد میزنه میگه شنا کنم ؟
میگم دِ نـَـه دِ بزار اهنگ تایتانیک بزارم اروم غرق شو…

 
خود کرده را تدبیر نیست دِ نـَـه دِ پس اونوقت هر کی اشتباه کرد بره بمیره چون دیگه راهی برای زندگی کردن نداره ؟

بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم/ همه تن چشم شدم…..
.
.
“دِ نـَـه دِ ”
.
اصلش اینه:
بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم/ فکرنکن یاد تو بودم، کارنداشتم ول می گشتم!

 
دارم از گشنگی می‌میــــــــــــــــــرم دِ نه دِ روزه همینه دیگه

 
ژاپنی ها میگن :
ما میتونیم ، مگر اینکه بلایی نازل بشه !
“دِ نـَـه دِ”……….. درستش اینکه بگی :
ما نمی تونیم ! مگر اینکه فرجی بشه !!!

* رفتم حشره کش بخرم طرف گفت : میخواین زود بمیره ؟؟؟ گفتم : پَ نَ پَ میخوام زجرکش بشه مزه ی انتقام رو بچشم !!! مغازه داره هم زرنگ تر از من بود و گفت : دِ نَ دِ لذتی که در گذشت است در انتقام نیست !!!
* به راننده تاکسی میگم همین بغلا لطفا ….میگه پیاده میشید ..گفتم دِ نـَـه دِ شما گازشو بگیر من اجکت میکنم
* تو اتوبان داشتم لایی میکشیدم،یه زانتیا اومد گفت داری لایی بازی میکنی؟؟؟ گفتم: پــ نــ پـــ دارم واست عربی میرقصم!!! گفت: دِ نـَــ دِ کنترل نا محسوس بزن بغل. (ستاد مبارزه با پ نه پ واحد اتوبان)
* ژاپنی ها میگن : ما میتونیم ، مگر اینکه بلایی نازل بشه ! “دِ نـَـه دِ”……….. درستش اینکه بگی : ما نمی تونیم ! مگر اینکه فرجی بشه !!!
* از تشیع جنازه پدر بزرگم برمیگشتیم عمم داشت خودشو از شدت ناراحتی میکشت یکی از اقوام گفت عزیزم چقدر مدل موهات قشنگه یهو عمه صاف نشست گفت دِ نـَـه دِ تازه الان بهم ریختس!
* رفتم داروخونه به یارو میگم شامپو ویتامینه میخوام! طرف با یه قیافه حق به جانب که مثلا خیلی حالیش میشه و من چیزی حالیم نیست ، به یه حالتی غمزه مانند میگه شامپو واسه موهات دیگه؟ دِ نـَـه دِ شامپو ویتامینه واسه فرش میخوام که گل هاش سریع رشد کنن.
* بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم/ همه تن چشم شدم….. . . “دِ نـَـه دِ ” . اصلش اینه: بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم/ فکرنکن یاد تو بودم، کارنداشتم ول می گشتم!
* پیش دانشگاهی که بودیم یه بار با یکی از دوستام گیر کردیم تو مدرسه بعد از کلی ماجرا تصمیم گرفتیم از پنجره طبقه ۲ بریم پایین دوستم گفت مسعود کمر بندتو باز کن گیرش بدیم به پنجره نصف راهو با این بریم پایین گفتم دِ نـَـه دِ تو بری پایین من که خواستم بیام شلوارم در بیاد تو بخندییی!!
* دوستم اس ام اس داده میگه برام نحوه نصب ویندوز و پیکربندشو میفرستی (با اس ام اس)!!! دِ نـَـه دِ حتما فردا هوس آموزش پی اچ پی در ۱۰ روز میکنی!
* زنگ زدم ۱۱۰ میگم: الو…پلیس ۱۱۰؟ میگه: پَـــ نـــ پَـــ راهنمای ۱۱۸٫٫بفرمایید!! منم حرصم گرفت گفتم: میخواستم زنگ بزنم اُسکُلتون کنم… گفت:دِ نـَـه دِ …شمارت افتاده…وقتی اومدیم دم در خونتون میبینی کی اُسکل شده!!!
* مینیمال دِ نـَـه دِ یه تیکه کلام طنز اصفهانی واسه جواب دادن به جمله های غیر عادی … فرق پ نه پ با د نه د : وقتی از پـ نه پــ استفاده می کنی یعنی مطلب خیلی واضح بوده همینطور الکی یه سوال بیجا کرده مثل این ( زنگ زدم اورژانس ۱۱۵میگه آمبولانس میخوای قربان ؟میگم پــ نه پــ یه پلیس ۱۱۰ میخوام بقیشم آدامس بده !)) ولی وقتی از د نــ د استفاده می کنیم ،یعنی طرف اشتباه فکر کرده حالا تو می خوای درستشو بهش بگی
Jدندون به زبون می گه اگه یه کوچولو گازت بگیرم بریده میشی. زبون میگه دِ نـــه دِ اگه موقع حرف زدن یه حرکتو اشتباه بیام کل 32 تاتون باید بریزید بیرون!

Jبه راننده تاکسی میگم همین بغلا لطفا ….میگه پیاده میشید ..گفتم
دِ نـَـه دِ شما گازشو بگیر من اجکت می‌کنم

Jبا کلی ذوق و شوق خوشگل کردم برم دانشگاه .به مامانم میگم خوب شدم مامان؟ میگه دِ نـَـه دِ عین دختر ترشیده ها شدی که دنبال شوهر می گردن...!!!

J رفتم خونه خالم ،دختر خالم میگه: چای یا قهوه؟من:ممنون میشم قهوه باشه، -کاپچینو یا اسپرسو؟ من: کاپچینو ، - با شیر یا بی شیر؟، من: با شیر،-کم شکر یا شیرین؟من:شیرین ، -خامه هم اضاف کنم؟ من:مرسی اره،بعد ژست گرفته رفته آشپزخونه با یه لیوان آب برگشته میگه حالا آب بخور تا مامانم چای بذاره،میگم پس قهوه چی شد ؟میگه دِ نـَـه دِ ما اصلا قهوه نمیخوریم فقط سلیقه ات رو خواستم بدونم


Jدختره دم بخت میگه من قصد ازدواج ندارم. د نه د آخه ازدواج قصد نمی خواد خواستگار می خواد كه نداری!!!

Jپسره میگه من قصد ازدواج ندارم. د نه د آخه ازدواج قصد نمی خواد پول و کار می خواد که اونم تو نداری!!!

Jهر ۳۹ روز یکبار یادی از دوستاتون بکنید فکر کردی برا دلتنگی میگم؟
دِ نه دِ برای این میگم که اگه مرده بود اقلا به مراسم چهلمش برسید!

Jدختره داره غرق میشه میگم دستتو بده به من میگه می خوای نجاتم بدی؟
دِ نـَـه دِ میخوام واست لاک بزنم!

Jهمه جا تاریکه ........... بابام میگه چراغ رو روشن کنم ؟
برگشتم بهش گفتم پ ن پ ....... زد تو گوشم گفت :
"دِ نـَـه دِ" این پ نه پ بازی ها , ,واسه نت و فیس بوکه!!!!!

Jرفتم حشره کش بخرم...طرف گفت:میخواین زود بمیره؟؟؟گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ میخوام زجر کش بشه مزه ی انتقام رو بچشم!!!مغازه داره هم زرنگ تر از من بود و گفت:د نـــه د لذتی که در گذشت است در انتقام نیست!!!

Jپسر همسایمون اومده در خونمون میگم چی میخوای کوچولو؟ میگه:مامانم گفت قیچیتونو بدید میگم :مگه قیچی ندارید خونه؟ میگه:دِ نـَـه دِ داریم اما مامانم میخواد چند تا تیکه حلبی ببره واسه ساخت کاردستیم میگه قیچیمون خراب میشه.حالا قیچیتونو بدین که دیر شد


Jبه یارو میگم مهمونی اسپرت ؟ میگه پـَـَـ نــه پـَـَــــ کت شلوار پبوش شاباشم می دن ...
بش گفتم دِ نـَـه دِ ملت بعضیا اسکل تر از این حرفان با کت شلوارم میرن تولد , دیدم که میگم...


Jتو اتوبان داشتم لایی میکشیدم،یه زانتیا اومد گفت داری لایی بازی میکنی؟؟؟ گفتم: پــ نــ پـــ دارم واست عربی میرقصم!!! گفت:دِ نـَـه دِکنترل نا محسوس بزن بغل

Jعمو زنجیر باف! بعله
زنجیر منو بافتی؟
په نه په!
پشت کوه انداختی؟
دِ نه دِ ...

Jبابام اومده میگه تو اخبار گفته خاویار تقلبی اومده،مواظب باشا.
دِ نـَـه دِ آخه پدره من،من خاویار خورم یا تو یا هفت نسل قبلمون؟!

Jبه مامانم میگم سرم درد میکنه میگه چرا؟میگم شاید تومور مغزی دارم…میگه خفه شو ذلیل مرده این حرفا چیه میزنی د نه د منظورش اینه که خدا نکنه عزیزم!!!

Jدوستم پریده تو استخر داد میزنه میگه شنا کنم ؟
میگم دِ نـَـه دِ بزار اهنگ تایتانیک بذارم آروم غرق شو…!

Jخود کرده را تدبیر نیست دِ نـَـه دِ پس اونوقت هر کی اشتباه کرد بره بمیره چون دیگه راهی برای زندگی کردن نداره ؟

Jرفتم داروخونه به یارو میگم شامپو ویتامینه میخوام! طرف با یه قیافه حق به جانب که مثلا خیلی حالیش میشه و من چیزی حالیم نیست ، به یه حالتی غمزه مانند میگه شامپو واسه موهات دیگه؟
دِ نـَـه دِ شامپو ویتامینه واسه فرش میخوام که گل هاش سریع رشد کنن.

Jیارو داره از گشنگی میمیره همین جوری هم داره میگه خدارو شکر!بهش میگم تو که داری از گشنگی میمیری چرا خدارو شکر می کنی؟میگه دِ نـَـه دِ این خدارو شکر گفتن از فحش هم بدتره

Jبی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم/ همه تن چشم شدم…..
.
.
“دِ نـَـه دِ ”
.
اصلش اینه:
بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم/ فکرنکن یاد تو بودم، کارنداشتم ول می گشتم!

Jاز دل برود هر آن که از دیده برفت د نه د اون روشن دل که نمی بینه تکلیفش چیه؟

Jخواهی که جهان در کف اقبال تو باشد /خواهان کسی باش که خواهان تو باشد.د نه د همیشه که اینطوری نیست . گاهی اقبال به خاطر پوله

Jژاپنی ها میگن :
ما میتونیم ، مگر اینکه بلایی نازل بشه !

“دِ نـَـه دِ”……….. درستش اینکه بگی :
ما نمی تونیم ! مگر اینکه فرجی بشه !!!
….
.
.
.
.
.
.
.
.
.
“دِ نـَـه دِ” این از اعتقاد زیاد نیست که از عوارض تنبلیه

 

Jروزی دو نفر در جنگل قدم می زدند. ناگهان شیری در مقابل آنها ظاهر شد. یكی از آنها سریع كفش ورزشی اش را از كوله پشتی بیرون آورد و پوشید. دیگری گفت: بی جهت آماده نشو؛ هیچ انسانی نمی تواند از شیر سریع تر بدود. مرد اول به دومی گفت: دِ نــه دِ قرار نیست از شیر سریع تر بدوم، كافیه از تو سریع تر بدوم!

Jخواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو دِ نـَـه دِ گاهی همرنگ جماعت میشی و رسوا میشی...


Jدوستم میگه من خیلى تنهام ! میگم نـــــــه این حرفو نزن . هیچكس تنهانیست! من از تنهایی درت میارم. میگه واقعا؟ یعنی میخوای با من باشى؟ میگم دِ نــه دِ برات همراه اول میخرم

Jبا حالت افسرده نشستم زانوهام و جمع کردم تو بغلم...میگم مامان...من که انقدر بدردنخور نبودم...من که انقدر حال بهم زن و دوست نداشتنی نبودم....مامانه بغلم کرده میگه: آخی...نازی پسرکم...دِ نـَـه دِ بودی تازه فهمیدی!
Jبابام داشت جدول حل میکرد رو به من کرد و گفت : موجود 2 حرفی ؟ منم گفتم یخ ،گفت آخه یخ هم شد موجود ؟ گفتم دِ نـَـه دِ مگه تابلو دم بقالی را ندیدی نوشته یخ موجود است کفرش در اومد و فهمید مسخرش کردم چند دقیقه بعد دوباره پرسید خطرناک به انگلیسی؟ اومدم بگم دِ نـ ... خوابوند زیر گوشم و گفت زهر مار و دِ نـَـه دِ ، منم با بغض تو گلوم و چشم اشکیه از حدقه در اومده گفتم دِ نـجر

Jتق تق تق
شنگول و منگول: کیه؟؟؟
منم منم مادرتون…
مامان اوومد… در رو باز میکنن
دِ نــه دِ سروان کاظمی مقدم هستم از نیروی انتظامی! بچه ها بریزین داخل دیشاشونو جمع کنین...

Jغضنفر رفت حج. اونجا نه نماز می خوند، نه طواف می کرد… ازش پرسیدن نماز نمیخونی؟
گفت: دِ نه دِ همه چی با کاروانه...

Jدارم غذا درست می کنم ماهیتابه نزدیک بود برگرده روم مامانم جیغ میکشه میگم نترس چیزیم نشد میگه دِ نـَـه دِ برای تو جیغ نکشیدم که غذا ها حیف بود!

Jرفیقم تعریف میکنه میگه:
پریروزا قبل افطار رفته بودم حموم، بعد واسه اینکه آب نره تو دهنم، دهنم رو محکم بسته بودم... کم مونده بود غرق شم، خدا خیلی رحم کرد
میگم دِ نـَـه دِ نگو خدا رحم کرد بگو خود درگیری مزمن دارم

Jرفتم شلوار جین بخرم، اولی رو پرو کردم یه کم تنگ بود گفتم:این تنگه فروشنده گفت: د نده یه دوبار بپوشی جا باز می‌کنه! دومی رو پوشیدم یه کم گشاد بودگفتم:گشاده فروشنده گفت:دِ نـــه دِ
چیزی نیست یه دو بار آب بخوره تنگ میشه!

Jبه بابام میگم بابا امشب ماشینتو قرض میدی میخوام برم مهمونی. میگه کی بر میگردی؟ میگم معلوم نیست. میگه دِ نـَـه دِ پس معلومه چه جور مهمونیه . یا منم میبری یا بعد از رفتنت زنگ میزنم 110 بریزه اونجا!

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید من از رپ.بازی های کامپیوتری.خطر.و رپر های موجود در وبلاگ به علاوه کشتی کج خوشم می اید. لطفا در باره مطالب نظر دهید . :-) :-) :-) (-: (-: (-: ------------------------------------------ ----------------------------------- -------------------------------- ---------------------------------- ------------------------- -------------------------- ***************** ******************** ************* ******************** ********** ****** * ******** ************** ***************** ******** ************** ** **************** * ******************** ********* ************ ************ ******************* €€€€€***************** ************** ********** *********************** ********** *** ************************** ************** ********************* ******************** *************** ************* ************ ***** *********************** ***************************** ********* ********** *********** *********** ***************** ********* ************************* ******************** ************** ** ***************** ********** ******** *************** ********** *********
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز از همه جا و آدرس amak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

http://www.persiangig.com/va/img/in/mp3.gif





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 28
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 72
بازدید کل : 5383
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



target="_blank" >بازی آنلاین پرندگان خشمگین
کد بازی آنلاین

-

<-PollName->

<-PollItems->

Best Codes By WwW.Javacode.Persiangig.com\Please Dont Delete this Line-->
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
src="http://LoxBlog.Com/fs/clocks/14.js">

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 28
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 72
بازدید کل : 5383
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید